Front Row At Every Show
peachtml:

openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

ineffectual ;

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

LEMME TELL U SOMETHING THIS SHIT WORKS

peachtml:

openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

ineffectual ;

reblog and make a wish!


this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.

THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.

The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.

AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.

THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO

I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS

LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL

IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

LEMME TELL U SOMETHING THIS SHIT WORKS

breadandolives:

Notting Hill
funkyist:

haliilani:

blusteez:

sassafranski:

haliilani:

Early Sunday mornings

😍😍

Why doesn’t this have thousands of notes? it’s perfect.

I love you ^^^


I love watching it on mobile

funkyist:

haliilani:

blusteez:

sassafranski:

haliilani:

Early Sunday mornings

😍😍

Why doesn’t this have thousands of notes? it’s perfect.

I love you ^^^

I love watching it on mobile


Morning Walk by Rickuz

Morning Walk by Rickuz

finestintheshop:

i love it when people misspell bawling and say that they’re “balling their eyes out” like ball so hard my motherfuckin eyes came out

curvellas:

talk to kids like they’re people and take full interest in what they’re saying because they’re forming their personalities and it’s really vital that they know that their opinions are important and what they have to say deserves validation and respect. so when your three year old niece tells you that dragons don’t like cupcakes because the color blue is a spoon you better nod your head and ask her to explain more about that. 

ragemorelove:

asfa-riyaz:

"Be like the flower that gives its fragrance to even the hand that crushes it.”
- Imam Ali (a)
Everything you love is here

This is so powerful.

ragemorelove:

asfa-riyaz:

"Be like the flower that gives its fragrance to even the hand that crushes it.”

- Imam Ali (a)

Everything you love is here

This is so powerful.

supnoah:

do you have that one person that you can’t look at when your trying to be mad at them because they’re so cute